<نمک ناشناسی است علیه حزب الله این حرف ها زده شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1053
نویسنده : کامران وزیری

بر اساس اطلاعیه شماره 25 این دادگاه « اخیرا مشاهده شده که عناصر ساواک و دیگر تفاله های رژیم گذشته در اجتماعات گروه های فاشیست آمریکایی که در حال مبارزه با جمهوری اسلامی هستند شرکت می نمایند و مقاصد پلید خود را در قالب حرکات سیاسی در متن جامعه انقلابی مطرح می کنند که در این رابطه از توده میلیونی مسلم و مومن به انقلاب خواستاریم این گونه افراد را شناسایی و در اولین فرصت اسامی و مشخصات آنان را در اختیار دادگاه تخلفات و جرائم زمان جنگ قرار دهند»

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است : به کلیه رانندگان خودروهای عمومی و به ویژه رانندگان تاکسی اخطار می شود که در صورت مشاهده حرکات ضد انقلابی از قبیل شایعه پراکنی و اهانت به مسئولین مملکت و تضعیف نظام جمهوری اسلامی علاوه بر جرائم سنگین کارنامه هایشان لغو و نام آنها از جدول اسامی رانندگان متعهد تاکسی تهران خارج خواهد شد.(1)

فعالیت سیاسی گروه هایی که قانون اساسی را پذیرفته اند تضمین می شود

مسئول عملیات ستاد امنیت تهران در یک مصاحبه مطبوعاتی جزئیات تازه ای در مورد برخوردهای 11 اردیبهشت تهران ارائه کرد. وی در این مصاحبه خاطرنشان کرد که دولت فعالیت های سیاسی گروه هایی را که قانون اساسی را بپذیرند تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به حوادث 11 اردیبهشت در میتینگ سازمان فدائیان خلق (اکثریت) گفت که ستاد امنیت پیش از این راهپیمایی هشدار داده بود که عده ای گروهک های آمریکایی تعمد دارند تحت پوشش حزب الله اغتشاشاتی ایجاد کنند و ما از مسئولان برگزار کننده اجتماع خواستیم که اطلاعیه ستاد امنیت را در این مورد از بلندگوها پخش کنند ولی این کار را نکردند.

وی اضافه کرد همچنین از برگزار کنندگان اجتماع خواستیم تا هوا روشن است به مراسم خاتمه دهند ولی آنان به هشدارهای ما توجه نکردند و در نتیجه درگیری با پرتاب نارنجک و سنگ از سوی عده ای آغاز شد که در این درگیری یک مرد 30 ساله مجهول الهویه و یک دختر خردسال کشته و 100 نفر نیز مجروح شدند.

این مقام مسئول همچنین گفت : دادستانی انقلاب در نظر دارد با گروهک هایی که نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول ندارند برخورد کرده و با گروه هایی که در چارچوب قانون عمل می کنند آزادی فعالیت سیاسی آنان را تضمین کند.(2)

دادگاه تخلفات زمان جنگ به نیروهای اجرایی و شهرداری های مناطق ابلاغ شد تا نسبت به افراد فرصت طلبی که با کمک گروهک ها شبانه به زمین های دولتی و غیردولتی تجاوز می کنند با قاطعیت برخورد و عوامل اصلی را دستگیر کنند.

تلگرام دفتر رئیس جمهور به خانواده بابی ساندز

روابط عمومی دفتر ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور طی تلگرامی خطاب به خانواده بابی ساندز مبارز سیاسی که در زندان های انگلیس و بر اثر اعتصاب غذا در گذشت تاکید کرد ظهور ستارگانی همچون بابی ساندز نشانگر پیروزی و طلوع صبح روشن آزادی ایرلند است .  در این اطلاعیه همچنین آمده است : ملت ما حماسه مقاومت و فداکاری جانانه بابی ساندز را که عالی ترین مظهر تجلی اراده ملت شما برای کسب استقلال است ارج می نهد و پیروزی عاجل شما را آرزو می نماید.(3)

هاشمی رفسنجانی خواستار ادامه مبارزه مردم ایرلند علیه استعمار انگلیس شد

هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز طی سخنانی در جلسه علنی مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بابی ساندز از مردم ایرلند خواست مبارزه علیه استعمار انگلیس را ادامه دهند .

وی اظهار داشت : آن چه که انگلستان درطول چهار قرن برسر ملت ها آورده امروز دارد یک هزارم آن را تحمل می کند واز ناحیة  ایجاد  اختلاف بین فرق مختلف دینی که همیشه حربه انگلیس بود امروز دست و پاگیر خود این کشور شده ، مسئله کاتولیک و پروتستان ، جنایاتی که انگلستان آن جا کرد ومی کند و بلند گوهای تبلیغاتی امپریالیسم ،صهیونیسم ،سرپوش روی آن می گذارند ، با ابتکاری که بابی ساندز قهرمان انجام داد افشاگری جالبی شد و نشان داد که این دروغ طرفداری از حقوق بشر ، دیگر نمی تواند درمردم جا بیفتد طرفداران حقوق بشری که 65  روز یک انسان منتخب مردم رادر حال جان کندن می بینند وبه خواسته های مردم توجه نمی کنند .دیگر رسواتر ازاین چهره کجا هست .

هاشمی ادامه داد : برای ما افتخار است که مردم ایرلند حرکت خودشان را نمونه و شبیه حرکت مردم ایران می دانند و از آن ها می خواهیم که همین رویه را ادامه بدهند .(4)

نمک ناشناسی است علیه حزب الله این حرف ها زده شود

آیت الله دکتر بهشتی رئیس دیوان عالی کشور در یک مصاحبه مطبوعاتی اظهار داشت هدف شورای عالی قضایی تامین آزادی بر مبنای قانون اساسی است.

آیت الله بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حزب الله تجمعات را به هم می زند گفت : حزب الله واقعا کیست ؟ حزب الله صدها هزار نفری هستند که در نماز جمعه ها و مراسمات مذهبی و انقلابی شرکت کرده و شعار می دهند حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله ، این ها یک تشکل خاص نیستند و این که آیا کسانی که در روزکارگر تجمعات را بر هم زدند حزب الله هستند باید گفت که من انکار نمی کنم فردی ممکن است از سر غیرت نتواند اقدامات ضد انقلابی و دینی را تحمل کند و کار بی رویه و غیرقانونی انجام دهد ولی این در بین امت حزب الله رویه نیست .

آیت الله بهشتی ادامه داد : این هایی که با عنوان حزب الله در جامعه شناخته می شوند همان هایی هستند که در زمان رژیم طاغوت سینه در برابر گلوله ها سپر کردند و امروز در جبهه ها جانفشانی می کنند و نمک ناشناسی است که این نیروهای صدیق و با ایمان را مورد هجوم و حمله تبلیغاتی قرار می دهند. (5)

 

هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بابی ساندز گفت :برای ما افتخار است که مردم ایرلند حرکت خودشان را نمونه و شبیه حرکت مردم ایران می دانند و از آن ها می خواهیم که همین رویه را ادامه بدهند.

گروهک هایی که دم از بحث آزاد می زنند ولی پای عمل می رسد عقب می نشینند!

رئیس دیوان عالی کشور در مورد بحث آزاد نیز گفت : جمعیت هایی که دم از ضرورت بحث آزاد می زنند وقتی پای عمل به میان می آید پاسخ آن ها این است که ما حرف های خود را نوشته ایم!

وی ادامه داد : پس از این که در روزنامه ها و بیانیه ها انتقاداتی بر لایحه قصاص شد یک روز عده ای از قضات آمدند و ضمن گفت و گوهای مختلف یکی از آن ها گفت که لایحه قصاص مورد انتقاد قرار گرفته از او خواستم که یک نمونه از انتقادات را مطرح کند و او مطرح کرد و برای این قضات توضیح دادم که مطلب چیست بعد از این توضیح عده زیادی از آن ها قانع شدند معلوم شد وقتی توضیح منطقی و مستدل کافی داده شود و مطلب روشن بشود آن هایی که بی غرض هستند قانع می شوند.(6)

عربستان : از آمریکا اسلحه می خریم تا قدس را آزاد کنیم !

کاردار عربستان سعودی در کشورمان طی مصاحبه ای با خبرگزاری پارس اظهار داشت : خرید سلاح های پیچیده از آمریکا به خاطر دفاع از کشور و آزادی قدس است . وی ادامه داد : اعلام جهاد برای آزادی قدس از جانب عربستان تنها برای جمع آوری کمک مالی برای آزادی فلسطین است . کاردار عربستان همچنین گفت :‌رابطه عربستان با آمریکا تاثیری بر رابطه عربستان با فلسطینی ها ندارد .(7)

پی نوشت :

1- کیهان ، 17 اردیبهشت 1360 ، صفحه 3

2- کیهان ، 17 اردیبهشت 1360 ، صفحه 3

3-  کیهان ، 17 اردیبهشت 1360 ، صفحه 2

4- مشروح مذاکرات مجلس ، 17 اردیبهشت 1360

5-  کیهان ، 17 اردیبهشت 1360 ، صفحه 9

6- جمهوری اسلامی ، 17 اردیبهشت 1360 ، صفحه 8

7- کیهان ، 17 اردیبهشت 1360 ، صفحه 3

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: فان حزب ا , , , هم الغالبون ,



مطالب مرتبط با این پست
.
ایران و آمریکا در گذر تاریخ
اولین بیعت کننده با امیرالمؤمنین(ع) چه کسی بود/ پشت پرده به رسمیت شناختن شیعه از سوی الازهر
عکسی کمتر دیده شده از مظفرالدین‌شاه
نحوه کشف رازهای الواح هخامنشی مشخص شد
پیش‌بینی‌های ادیسون درباره سال ۲۰۱۱
قدیمی‌ترین عکس‌ها از کربلا
هدیه امام حسین(ع) به امیرکبیر به روایت آیت‌الله اراکی
عکس / تهران 90 سال پیش
مرور 19 دور مذاکره در 10 سال/عکس
چمدان‌های مرموز سیاستمداران + عکس
خاطره همسرمیرزا کوچک‌خان ازآخرین دیدارشان +عکس
سرنوشت دوستان و دشمنان میرزا
وصیت‌نامه دکتر محمد مصدق + دست خط
تصاویر دیده نشده از شهید مفتح بعد از ترور
ماجرای عجیب هلاکت جمعی از بنی‌امیه
چیزهایی که در مورد کالاشنیکُف نمی‌دانستید/عکس
چه کسی «پرشیا» را «ایران» کرد؟
تصویری تاسف‌بار از مزار پوریای ولی
قول مردانه خلبان‌ها در پایگاه هوایی
ایفای نقش همسر ناخدای کشتی جوشن/ ایام جنگ آرزو داشتم به جبهه بروم
انقراض ساسانیان و استقبال ایرانیان از اسلام و برابری
آغاز خلافت مؤسس و خون‌ریز‌ترین خلیفه عباسی
فرمانده وطن دوست نیروی دریائی ارتش در زمان رضا قلدر
لهستانی‌ها مهمان‌نوازی ایرانی را فراموش کرده اند !
همه هواپیماهایی که در جهان ناپدید شدند.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: